Kızlar merhabalar. Bebeğim 10 aylık reflüsü vardı ilk 6 ay sonra zamanla azaldı geçti kusmuyordu. Ama şuan kusmalar başladı ateş vs yok. Sadece kusuyor. Yediğini çorbayı çıkartıyor. Neden olabilir acaba ? Napmam gerek ? Bunun için doktora başvuracağım zaten tecrübelerinizi paylaşır mısınız?