Rabiamhmt Kızlar bebegımde anıden vucudun yuz kısmı ve karnında kızarıklıklar cıktı 9 ay asısı olacaktık ama bunu gorunce yaptırmadık sımdı doktorlar da alerjı testı vermesı gerek dıyo alerjı ıle asının ne alakası var anlamadım neden asısını yapmıyorlar
iyilik80 Rabiamhmt asinin icerisindeki maddelerden birine karsida alerji gelisebilir onun icindir muhtemelen
Elifimmm21 Merhaba, hemsire degilim ama bebeğim alerjik. 9. Ay aşınız hangi aşıydı? İçinde süt ve yumurta içeren bir aşı ise o yüzden alerji riskinden dolayı yapılmaz
Elifimmm21 Rabiamhmt rica ederim, 9. Ayda hangi aşı olduğu konusunda bilgim yok malesef. Test kandan yapılıyor yada cilt üzerinden
Elifimmm21 Rabiamhmt çoklu besin alerjisi bizimkisi, süt ve yumurta başta olmak üzere daha bir sürü besine karşı malesef. Kızım 7 bucuk aylık. Ama 1 yaşına kadar bildiğim kadarıyla bir aşısı yok. Yaptıracagınız özel aşı falan mıydı?
iyilik80 Rabiamhmt yani yaptirin ama anaflaksi seviyesinde degilse hafif bir alerjiyse yaptiriyor doktorlar.biz 1 yasinda yaptirmistik. Asi gec olacak diye kaygi etmeyin bisey olmaz. Kimi illerde 2 doz oluyor 9. Ve 12. Ayda .bazi illerde tek doz 12. Ayda yapiliyor.
Esra_Deva Rabiamhmt yok kızamık aşısı 1 yaşında. Devletin zorunlu aşı takviminde yok. Benim kızımda 8.5 aylık. 1 yaşına kadar aşısı yok dedi doktorumuz.
Vera04 Elifimmm21 bir yerde okumuştum bu salgınlardan dolayı 1 yaşından 9. aya çekilmiş Kızamık aşısı bebeğim 6 aylık 9. Ayında getirin aşısı var dedi hemşire