Deletedmom812 Kızlar 2 ay 7 günlüğüz gaz sorunumuz var meme reddi yaşıyoruz bugün gece 6 saat memeye uyanmamış ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum bana teselli verin nolur kafayı yicem 😢😭😥
gokturkhicret55 Deletedmom812 gaz sorunu da meme reddı yaşmazsın cnm dha cok meme ister yada memede aglar cok sakınce gazını cıkartt ustten alttan Ayak hareketleri yaptır
Dtburcu Deletedmom812 sakin ol once biraz ac kalinca memeye yapisiyorlar benom kizim da uzun saatler uyanmiyor bazen ama ben dokunmuyorum ki memeyi daha guzel emsin diye bazen savasiyor benimle ama surekli sakin ol diyorum dua okuyorum rahatliyor emiyor
gokturkhicret55 Deletedmom812 kucağında salla elını gögüsünden bı tık aşağı da tut yukarı hafif hafif salla
[silindi] Aynı sorunu haftalarca yaşadım gazdan ağlıyo sanıyordum meme reddi de vardı meğer açmış yavrum artık sağıp biberonla vermeye başladım arada mama da veriyorum bugün ilk defa huzurlu