Ballisinsenn Kadersizxww yaaa oylemi dersin. Deme kiz. Bir tane kizim var birde oglum olsun cok istiyorum
-erCansu- Ballisinsenn oğlumun keseside böyleydi kızların ki yuvarlak diye biliyorum yani kendi arkadaşlarımız arasında bu teorı dıgru çıktı hahaha
Ballisinsenn Seyyid_Ali_2021 hah. Berat kandili bugun insallah oglum olur saglikli hayirli bir sekilde insallah yalan yok istiyorum. Bir kiz var. Bir de oglan olsn ne var
Seyyid_Ali_2021 Ballisinsenn inşaallah canım bende de o şekil kızım 8 yaşında oğlumda 8 aylık hamile kaldığm gün dedim rabbim eli ayağı sağlıklı olsun oğlum olsun ben isteyen sen verensin diye hep duamı edrdim 4.ayda cinsiyetini öğrendimde şükürümü eda ettim 🤗🌹