Merhaba hanımlar ben 7 günlük bir anneyim sütüm 3. Gün geldi diyebilirim göğüslerim taş gibi olmuştu ve baya akıyordu kendiliğinden son iki gündür bebeğim emdikten sonra bakıyorum göğsüm bomboş sanki çok yumuşak bebeğim doymuyor gibi oluyor tek göğsümden sonra diğer göğsümü de veriyorum. Eskisi kadar sert olmuyor artık göğüslerim bebeğim uyuyup uyandıktan sonra birazcık sertleşiyor süt geldiğini hissediyorum. Sütüm mü azalıyor diye düşünmeye başladım. Yoksa bu durum normal mi?