Serife57 Yanlış anlamayın ama lütfen yardım edin hiç hayatımda mama kullanmadım ilk defa kızıma mama vereceğim 6bucyk aylık İlk defa vereceğim için bır olcek mama koydum 25 ml olacak sekılde kaynatlmıs sogumus su koydum ve bı sıcak kabın ıcıne oturttum ılık olsun dıye bu sekılde doğrumu yada nasıl yapılıyor mama
Nursena0606 Serife57 suyu kaynatıp el yakmayacak kadar soğutun. Ama soğuk olmasın. 30 cc suyu biberona katın. Üzerine de 1 ölçek mama katın. Mamanın kutusunda yazıyor olmalı. 6 buçuk aylık bebeğin yaklaşık 150 cc içebilir. Suyu kat 5 ölçek mama kat kaşıkla karıştır ver. Dikkat edin soğuk suda mama çözülmez. Eğer bundan sonra mama kullanacaksanız her sabah 1 litrelik şişeye kaynatın koyun. Akşama kadar Bi cezve de ısıp ısıp kullanın. Ama 2.Güne tekrar su kaynatın. Artan suyu çok bekletmeyin 😊
birtutamsac Serife57 30 cc suya bir ölçek mama, önce suyu koyun biberona sonra mamayı. Suyu 10 dk kaynatın ılıdıktan sonra mamayı katın ne sıcak ne soğuk olsn su çnkü bu kez mama ya erimiyo ya da kaynar suyla vitaminleri öldürürsnz
Bisracinarkartal Serife57 canım suyu ısıt 30 CC biberona koy 1 ölçek(kaşık) mama ekle az çalkala eriain mama Su soguduktan sonra eklersen mamayı hem tadı tuhaf oluyor hemde mama erimiyor Her 30 CC 1 ölçek kaşık.ekle 60cc 2 kaşık (ölçekle) Böle bole devam ettir İliyincada bebeğine ver afiyetolsn
Serife57 Tamam suyu kaynattım 30 cc olacak sekılde bıberona koydum uzerıne bır olcek mama koydum calkaladım ılısın verıcem bu sekıl dmi ✨
yusufmertmom Serife57 her 1 ölçek için 30ml su olsun. Ilık su ile yapılıyor. Mamayı kaşık ile karıştır ki gaz yapmasın canım. Bileğine damlat yakmıyorsa tamamdır 😊
Serife57 Sadece geceleri kullanıcaz uykusunu uzatması için doktorumuz öyle dedi Şimdi denemek amaçlı 30 cc verıcem Sonra isteğine göre fakat tadı çok kötü nasıl alıştıracam bilmyrm sut alerjısı oldugu ıcın nutrıcıa neocate mamasını verdı doktrmz
Nurgul55 Serife57 Bebeğiniz 6 ayını geçmiş biberon mama yerine kaşık mamada verebilirsiniz uykusunu uzatmak isterseniz. Yatmadan once yiyebilcegi kadar hazirlayin verin hem biberon mamalarından yani devam sütlerinden daha lezzetli oluyolar. Kaşık mamasi Yemek istemeidgi zaman icine pekmez yada yiyebilecegi meyvelerden rendeleyip atıyorum icine. Severek yiyo ve tok tutuyo geceleri denemenizi tavsiye ederim.
Baby168 Bebeğinizin kilosu çarpı 15 ml mama olacak şekilde verilmesi gerekiyormuş mama yani bebek 5 kiloysa 5×15=75ml mama 😇
Tugce1634 Eger hep yapacaksaniz bir termos edinin,varsa da ona su kaynatip koyun.yine kaynatip soguttugunuz suyu da bir siseye koyun.biraz sicak,devami soguk olcak sekilde 30cc suya 1 kasik mama atin.boyle her defasinda isitmaktan daha kolay oluyor.
Oykunil Serife57 vanilya surubu katabilirsiniz starbuckstan alıp alerji mamalarina konabilir bir çay kasigi
Serife57 Ne kadar cahıl dıyeceksınız ama kımsem yok sagolsun doktorda hemen soyledı yolladı bızı hıcbısey soramadım kullandgm ama sut alerjısı kızım olduğ ıcın nutrıcıa neocate yani bu kasık mamasımı bıberon mamasımı onuda bılmıyorm yanı ne dıye gecıyor mama arlarnda fark ne bılmyrm
Oykunil Serife57 veya pekmezde konuyormus ama hangi pekmez türü alerjik değil bilmiyorum ondan bir vanilya deneyebilirsiniz
Yaduuu Serife57 nasıl yapıldığını anlatmış arkadaşlar. Ben 6,5 aylık bebeğin neden mama desteği alacağını merak ettim. Ek gıda alıyor ve sütünüz bu zamana kadar yettiyse sağıp vermeyi deneseniz.