fairytaleofthestars Yeğenim var 1 yaş 9 aylık aşırı hareketli sadece telefonda çizgifilm izlerken duruyor. Siz çocuklarınızı nasıl sakinleştiriyorsunuz kesinlikle durmuyor telefonsuz çocuk. Alt değişirken yemek yerken hep telefondan çizgi film 😞
Civcivinannesi fairytaleofthestars sürekli etkinlik halindeyiz çamaşırları makineye koyma bulaşık makinesi yerleştir alışveriş poşetlerini mutfağa taşıma iş veriyorum yada dışarı çıkarıyorum soğuk olsa bile kar yağdığında bile çıkarıyorum astronot tulum aldım telefon vermiyorum çünkü kolaya geliyor önerim önce telefonu tamamen kimsenin görmediği biryerde olsun
Asilahmet fairytaleofthestars telefona hiç alıştırmadığım için sorun yaşamıyorum 10 gün sonra 18 aylık olucak sadece inat ediyor yapma dediğim şeyleri yapıyor bir şekilde orta yolu buluyoruz
Deletedmom0099 fairytaleofthestars benim kızımda hep tv izliyordu. otizm riski tanısı aldığımızdan beri 2 aydır hiç izlemedi. oyuncaklarla etkinliklerle her gün parka çıkarak zaman geçiriyoruz
Eysar fairytaleofthestars bizde etkinlik çoğunlukla her dakika TV telfon hiç iyi değil öğretiyorum onada ne yaparsam yapabildiği öğrenebildigi kadar iste
Asilahmet fairytaleofthestars telefon çok iyi bir sakinleştirme aracı değil oyun oynasınlar beraber sakinleşir beraber hoplasınlar zıplasınlar ama telefon verme taraftarı değilim