Pilav için de biz iki kişiyiz bem bir buçuk su bardağı pilavı ıslıyorum. Biraz sıvı yağ ekliyorum ısınınca nohutu atıyorum iyice soğuk suda yıkadığım pilavı ekliyorum tereyağ ekleyip iki dakika kadar karıştırıyorum iki su bardağı artı çeyrek su bardağı tavuk suyu ekleyip orta ateşte pişiryorum göz göz olunca altını kapatıp bir kaç dakika kadar sonra karıştırıp havlu kağıt örtüp demlendiriyorum.