Kizlar pastaneden alınmış yedim tadı efsaneydi en sevdiğim tatlı bu hatta ama kendim yapmak istiyorum tariflere baktım karbonatla limon yazıyor kekin tarifinde hatta kabartma tozunu limonla kopurtun yazıyor o kadar kek yaptım böyle bişey görmedim tariflerde muhallebisi kalıp gibi duruyor ama yediğim puding gibi akışkan kasede üzerine kırmızı kek serpilmisti bilen varsa yazabilir mi