Edalikuzusu Merhaba arkadaşlar . Robot süpürge aldık eşim saticiya sormayı unutmuş. Kullanma kılavuzuna baktım youtubeden videolara baktım ama elektrik kullanımı ile ilgili bir şey bulamadım. Sarjdayken acaba ne kadar elektrik harcıyor şarjı biliyo musunuz
agacsizkoala Edalikuzusu her ay elektriğe zam geldiği için robot mu harcıyor zamdan mı artıyor anlamak pek mümkün değil 😁
Edalikuzusu Edalikuzusu hemen bunu merak ettim elektirige bu kadar zam gelmişken onemli degil mi ya, 😅
biimiyomyardimet Edalikuzusu biz mağazadan aldık satıcı söylemişti normal bir telefon şarjına belki eşittir belki bir tık fazladır diye. 2 sene olacak alalı faturamızda da herhangi bir değişiklik olmadı -zamlar harici-😂
Edalikuzusu agacsizkoala yani bizde merak ettik bulamadık bir şey burası Google gibi bilen olur illa ki diye düşünüyorum😅