Herkese merhaba 6 buçuk aylık ikiz bebeklerim var bugünkontrol için doktora giderken şalımı bağladım kızım beni öyle görünce başladı ağlamaya aslında evde yazma ile duruyorum ama önden bağlamıyorum kış olduğu içinde dışarı cikmadik hiç ne zaman düzelir bu durum başına gelen varmı