Merhaba arkadaşlar , benim bi sorum olcak bebeğim daha 22 günlük doktorumuz 8 gün önce bize “biogaia” diye probiyotik damla verdi mamasına katmamız icin . Bir kaç gün 5 damla olcak şekilde kullandım fakat bebeğim sanki daha cok ıkınıyor zorlanıyor uykuları azaldı ve uykusundan daha sık uyanıyor gibi geldi. İlacı iki gündür vermiyorum. Aranızda kullanan ve bu sorunu yaşayan var mı acaba bize bu ilac mı iyi gelmedi ? Sizde nasıldı. Sadece anne sütüyle besleniyoruz bu arada