Nrokc Aktivite olarak neler yapıyorsunuz, birbirimize fikir verelim anneler? Çok huysuz bi bebekti yeni yeni durulmaya başladık bende bu uysallaşmaları oyunla değerlendirmek istiyorum, lütfen fikir verin 💁🏼♀️
42Eylul07 Nrokc 5ay 23 günlüğüz ek gidada yiyoruz yurutece bindiriyorum. Aynaya bakarak oyun oynuyoruz yere fazla birakmiyorum soguk oldugu icinde dr da acele etme dedi zaten üşütür diyr korkuyorum oyuncaklari var onlarla oynuyoruz tv izletmemeye calisiyorum. Oyle uykularimiz iyi uykusunu alamazsa sinirleniyor bizimkide🤦🏼♀️😂
Nursena0606 Nrokc 29 Eylül doğumlu oğlum. Dönmeyi öprendiğinden beri yuvarlanıyoruz evin içinde. Genelde yerde vakit geçiriyoruz. Yavaş yavaş oturmaya başladı. Bazen arkaya devrilse de olur öyle şeyler 😁. Oyun halısının piyanosunu çalışıyoruz. Önüme oturtup kitapları gösteriyorum. Hala gaz masajına devam ediyorum çünkü çok seviyor. Sürekli ayağını yemeye çalışıyor ve çorabını çıkarıyor ben de biraz hırpakayarak seviyorum. Aşırı hoşuna gidiyor kahkaha atıyoruz. sürekli yerde yuvarlanıyoruz. Ben de uzanıyorum Bi o Bi ben döne döne bakalım nereye kadar 😂😂 gün içinde ek gıda yemeye başladık. Mama sandalyesinde içi su dolu kaba oyuncaklarını atıyorum onları çıkarıyor. Müzik açıp ayağa kaldırıp oyun yapıyorum.
Nrokc 42Eylul07 bizde 4 aydan beri ek gıda yiyoruz. Yürüteçte parke üstünde gidebiliyor ama henüz halıda tam ittiremiyo ☺️ Aynayı orda kendimizle konuşmayı bizde çok seviyoruz dokunmaya çalışıyor kendine 🥰
Nrokc Nursena0606 benim kızım da 29 Eylül 😍 sırt üstünden yüzüstü dönebiliyor ama ordan geri dönemiyor henüz. Bende hırpalayarak seviyorum bayılıyo kızım 😅🥰
Nursena0606 Nrokc korkuyor olabilir. Oğlum geri dönerken halıyı tuttuğunu fark ettim ve ben destekleyince alıştı hemen.