Busenurkrhsn Kızlar ben şuan dr browns biberon kullanıyorum onun ucu değişiyo sürekli ay arttıkça aventte de öylemi acaba kızım 5 aylık oldu mesela biberonu aldığım uçla kullanabiliyormuyum
biryazmasali Busenurkrhsn merhaba evet değişiyor ucu ilk yenidoğan set almıştım sonra 7.ayda değiştrim başka bir uç aldım (bebekten anlıyorsunz ememiyor zorlanıyor) sonra da y başlık aldım ama onu sevmedim
Eserr-80 Biz doğduğundan veri yavaş uçlu avent kullanıyoruz 2 numarada genzine kaçırıyor sürekli kizim 3 aylık