Bebeğim 6 ay 5 günlük kendi çok nadir yapıyor büyük çişini yaparkende ağlıyo zaten vazelin masaj bacak hareketleri herşeyi yapıyoruz 4 gün oldu yapalı hala tık yok patatesi muzu falan kestim ( ek gıdaya başladık ) lifli şeyler yediriyorum kayısı , trabzon hurması , normal hurma vb. Gaz yapıyor ama ne gelen var ne giden sizler neler yaptınız bu süreçte açıkcası ilaç kullanma taraftarı değilim ama mecbur kalırsam illaki kullanıcam . Bağırsakları ona alışmasın diye