yuhumgeliy asafmomyy gönderdiğim linke tıklayın fotoğrafı yükle yazıyor fotoğrafı seçin sonra yüklemeye başla yazıyor tıklayın sonra altta link çıkıyor linkin sağ tarafında kopyala yazıyor o linki kopyalayıp buraya yapıştırın
Tatlican yuhumgeliy https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linki kopyala diyerek fotoğraf yükleyebilirsiniz.buradan daha kolay oluyor
asafmomyy yuhumgeliy olmuyo bişey sorcam kan damlası resmi paylaşıcaktım ama beceremedim ocean microfer diye bir kan damlası bebeğim dört aylık bunu mu kullandam acaba bide kaç damla kullancam bir bilginiz var mı acaba Zey-yus50
yuhumgeliy asafmomyy ben diğerini kullanıyorum günde 7 damla halinde ama onu bilmiyorum kaç damla kullanılır , post açıp o damlanın adını yazın bir çok kişi kullanıyordur yanıt verir
Zey-yus50 asafmomyy bebeğin kilosu kadar her bir kiloya bir damla 6 kilo 6 damla gibi … ama ben kulandım hem kokusu kötüydü hemde bebeğim böyle pas gibi kustu keçiboynuzu pekmezi verdim sabahları şuan 11 aylık değerleri iyi maşallah
arasin_annesii asafmomyy bende onu kullandım kilosu kadar damla veriyordum 7 kilo ise 7 damla günde 1 kere
arasin_annesii Zey-yus50 senin dediğin ilaç sağlık ocaginin verdiği mi heralde canım çunku onlar oyle pas gibi kokuyor guzel degil arkadaşın söylediği ocean mikrofer beyaz bi ilaç kendin alıyorsun devlet vermiyor
arasin_annesii asafmomyy ben bazen sonrasında emziriyordum ama ne çok aç ne de çok tok olmaması daha iyidir doyduktan 15 dk felan sonra verebilirsin