Elifimmm21 64 kg ile hamile kaldım 82 kg ile doğuma girdim 7 ay oldu doğum yapalı suan 60 kiloyum yani doğumdan önceye göre zayıfım bile… ama göbek kaldı sezeryan göbeği deniyormuş gitmez mi ki bu?🤰
nacar5 Elifimmm21 7,5 aydır gitmedi canım egzersiz spor yapmadan gitmicek galiba içime çekmekten fenalık geldi 45 le hamile kaldım 65 le doğum yaptım 15 kg gitti 5 kilo kaldı o da kalsın zaten cok zayıftım suan gayet iyiyim ama göbek..😂
ikibebedublekahve Elifimmm21 bende 62 ile hamile kaldım 82 ile doğuma girdim şuan 69-70 arası gidip geliyorum 82 gün oldu. Siz nasıl verdiniz o kiloları ya 🤦🏻♀️😊
Badehandeyldz Elifimmm21 sporsuz gitmez gevşek bi deri var orda sıkılaşması gereken ancak o şekilde düzeliyor bende 62 kiloyum ama göbek var
Elifimmm21 ikibebedublekahve aslında benim kilolar çokta isteğim ile gitmedi canım, kızımda çoklu besin alerjisi var emzirdiğim için 6 ay aç yaşadım diyebilirim, 1 aydır sütten kestim düzgün beslenmeye basladım😔
Elifimmm21 Badehandeyldz uykusuzluk yorgunluk ev işi derken spor çokta mümkün görünmüyor bu aralar ah yandık o zaman kaldı bu göbişler🤣
Badehandeyldz Elifimmm21 ben denemiştim 1 hafta ama çok hamladım dizimi bükemedim o derece paslanmışım 🤣 ve hiç oturmam iş yaparım devamlı ama spor başka birşeymiş