Bebeğim 3 ay 17 günlük, ilk 3 ay anne kokusunu istiyor bana ihtiyacı var diye 1.aydan sonra her huysuzluğunda kucağımda uyuttum, ne zaman kanepeye ya da yatağına koysam uyandı. Bu yüzden yeter ki uyusun diye kucağımda uyuttum. Sadece benim değil kucak olunca babasında halasında babaannesinde herkeste uyuyor. Yatağa ya da kanepeye koyuyorum ya koyar koymaz ya da 2-3 dakika sonra uyanıyor. Şu an atak dönemindeyiz diye mi böyle sonra düzelir mi bilmiyorum. Memeden kalkmıyor 1,5 -2 saatte bir emmek istiyor ama doyduğunu biliyorum. Tecrübesi olanlar var mı, yatağa nasıl alıştırabilirim ?
eskiden geceleri 3 saate kadar uyurdu son 1 haftadır sürekli uyanıyor belki saat başı 🥺