Meteninannesi52 Masalmeva ben bildiğin kıvranıyorum hiç unutmuyorum acayip gidijlanip kasindigimi bliyorum çok ağrı hatırlamıyorum ben açıkçası
Annesininprensesi55 Masalmeva Kakasında olur kurt varsa bant ne alaka varsa direkt görünür ki kusması olur bildiğim bide iştah azalması falan bide kaşıntı gibi eli vücuduna gider
Bebitom_3 Masalmeva evet doktor ilaç verdi kabak çekirdeği çok iyi geliyormuş blendardan geçirip yedirdiğini şeylerin içine koyuyordum