Birmom evet göğüsler geçen sene şişti ama tomurcuklanma yoktu. Bu sene ağrıyor diyor. Galiba artık oluşmaya başlıyor. Çok araştırdım ben de 9 yaş kız çocukları için normal kabul ediliyormus ergenlik için. Tek tük tüylenme başlayıp şuan çoğaldı. Ben nedense çok üzüldüm 🥺 genç kıza evrilmesi fikri bir hayli zor geldi. O benim minik prensesim işte hayatın doğal akışı 🥺🥺