Umayy16 eczaneler 1 yaşına kadar delmiyor. Tanıdık bulabilirseniz anca deldirebilirsiniz. Çoğu eczanede hiç delmiyor. Kaç yere gittim. En son tanıdık da dedi 1 yaşı bekle dedim del ya istemiyorum beklemek. 8 aylıktı. Kulak memesi 1 yaşına kadar olgunlaşıyomuş dediklerine göre. Bilginiz olsun. Bence eczanenin takdığı küpeyi değiştirmezsiniz alerjisi gelan yoksa hiçbişi olmaz. Eskiler ip bağlıyomuşda bişi olmamışz illa altın takışacak diye bişi yok. Benimki altın takdıda kulağı yine iştihamlanma yapmıştı. Altınla işgili depil yani içiniz rahat olsun.