Kesinlikle tavsiye etmem berbat bi site.çıngırak ve yürüteç sipariş verdik.seçtiğimiz ürüblerle alakasız çıngırak başka bi markanın.bizim sipariş verdiğimizi çıngırak seti 7 tanesi 20 tl diye görsele koymuşlar bize gelen ise başka bi markanın 3 tanesi 14 tl olan çıngorağı gelmiş.yürüteçi babyhope marka müzikli sipariş verdik onda da ne müzik var nede görselle aynı ürün berbat bi site.aradım bana dedikleri ürün açıklasını yanlş yazmışlar.bu ne bi saçmalık nasıl yanlış yazılır insanları kandırmaktan başka bişi değil kesinlikle bir daha oradan sipariş vermem.