Muaziim Ben aşırı memnumum ya da gördüm çok süperdi dediğiniz markalar önerisi Elektrikli süpürge, robot süpürge Buzdolabı, dondurucu Çamaşır makinası, kurutma makinası Fırın, mini fırın, Ocak, ankastre Ütü
Cgdmltr93 Muaziim ben hepsinden memnunum ama özellikle ankastre Kumtel beyaz öneririm. Çok araştırdım ve gerçekten araştırdığıma değmiş. Cam ocak olanlardan ve beyaz..
Hsrtgndz Muaziim Vestel marka çamaşır makinesinden çok memnunum buz dolabı Arçelik. Ve Vestel markalar uzun yıllar gidiyor . Fırın Profilo .Arçelik. Electrolux supurgede aynı şekilde bu markaların iyi oluyor Arçelik hariç ben şuan şarjlı süpürge aldım daha bu hafta 3 gün kullandım ve çok memnunum viomi a9 aldım ben yorumlarda herkez çok memnundu ütüm Braun marka çok eski am ahala sıkıntısız kullaniyorum kırışıkları hızlı ve güzel aciyr
biimiyomyardimet Muaziim Robot süpürgem Xiaomi vacuum mop pro Dik süpürgem Xiaomi G10 bu ikisinden aşırı memnun olduğum için kablolu süpürgemi kullanmıyorum ama oda iyiydi bunlar gelene kadar (fakir Veyron) Fırın, Ocak, ankastre, bulaşık Makinesi buzdolabı Vestel, çok memnunum fırınımdan özellikle.. rustik set diye geçenlerden hala var mı bilmiyorum 🤗 Ütüm Philips kazanlı aşırı aşırı memnumun Evimde sadece keşke almasaydım dediğim kurutmalı çamaşır makinem Vestel, tamamen pişmanlık 👎👎👎
Deletedmom5284 Büyük süpürgem Arnica pika Robotum Xiaomi viomi V2 pro Buzdolabım profilo Dondurucu arçelik Çamaşır ve kurutma indesit Fırın ariston mini fırın arçelik Ankastre komple ariston Ütü fakir ama çok kullanmıyorum iş görüyor 😁 Bulaşık makinem vestel asla memnun değilim lanet olsun o markaya tüm eşyalarını vestelden almış ve 3 sene dolmadan değişmiş biriyim şimdi hepsinden memnunumm
Muaziim yusufmertmom özellikle fırın ve ütüde dimi herkesde duyuyorum televizyonda da samsung çok iyi
Muaziim Cgdmltr93 bende ucuz diye siyah kumtel ocak aldım ay laanneeet. Demekki 5 parmağın 5 ide bir olmuyormuş hshsgs