Masalada68 3bucuk aylık bebegım var bi kaç gündür sacımın dibinden elimi attıgımda tutam tutam saç döküyorum aynısını yaşayan var mı ? Bebek size güldükçe saçınız dökülür derler eskiler ama bu kadar dökülmesi normal mi anlamadım
MelisaGoktugMommy Masalada68 dogumdan sonra sac dokulmesi cok normal canim endise etme halalles şampuan buna tek care 😁
Nesrincente Masalada68 doğum yaptıgımda beri tutam tutam dökülüyor kestireyim düzelir dedim ama maalesef düzelmedi
Biri1 Masalada68 bebeğim 4 buçuk aylık ve hala dökülüyor malesef yapacak bişey yok naturel bi şampuan kullanıyorum dökülmeye karşı ve demir ilacı alıyodum ama bıraktım şişmanlatıyo çünkü
phedra Biri1 demir ilacını bırakınca dökülmem başlamıştı o yüzden tekrar başlayacaktım acaba kilo yaptığını doktor mu söyledi kendiniz mi test ettiniz?
Egeninincisi Masalada68 bebek anneyi tanıdıktan sonra daha fazla dökülmeye başlarmış. Ama geçici bi durum bende de bi iki ay fazla döküldü sonra geçti. Ama vitamin eksikliğiniz varsa oda yapabilir dikkat edin.
Biri1 phedra galiba benimde ozmaan başladı 😳 yok doktor söylemedi ben tahmin ettim çünkü emziriyorum uykusuzum yerken abartmıyofum ama kilo alıyodum demir ilacını bıraktım kilo vermeye başladım birde demir ilacı çok iştah açıyo.Ya ozaman bende gerimi başlasam ne yapsam😟
phedra Biri1 ben de emin olamadım şimdi ama saçlarım da hamilelikte hiç dökülmemişti şimdi topak topak dökülüyor bir de her yerden saç topluyorum çok canım sıkılıyor. Neyse kiloyu bir şekilde veririm de saçlar baya azalıyor korkuyorum en iyisi başlayım tekrar 🙄