yusufmertmom Yaa kızlar dışarısı çok soğuk sağlık ocağına gidio gelirken hasta etmekten korkuyorum. Rota aşısını evde de yapan çoktu burda. Nasıl yapıyordunuz ? Yatırarak mı biraz dik mi yaa evde yapsam olur mu
Cgdmltr93 yusufmertmom bebeğiniz alerjik mi? Evde yapılır tabi ama alerjik bi reaksiyon gösterebilir. Yoksa yavas yavas yedirebilirsiniz zaten içinde çok az var.
Cgdmltr93 yusufmertmom bebeğim kangurudaydı. Doktor o şekilde yedirmişti. Dik pozisyonda olursa boğazına kaçmaz
SeninAnnenBirMelektiYavrm yusufmertmom sağlık ocağına gidin bence orda yapsınlar herhangi bir yan etki yaparsa sıkıntı olur
Deletedmom_14 yusufmertmom biz de kizima evde yaptik rota asilarini. Babasi kucagina alsin basi hafif dik olacak sekilde yatirsin siz de agzina yavas yavas damlatirsiniz biz oyle yaptik, yuttukca verirsiniz agzina.
yusufmertmom Cgdmltr93 SeninAnnenBirMelektiYavrm kızlar 2.dozu zaten ilkinde bi reaksiyon göstermedi şükür
yusufmertmom Cgdmltr93 1.dozda düz yatırmıştı hemşire. Video izlediklerimde hafif başı yüksekte o konuda kararsız kaldım
Kuzeymiram yusufmertmom mesela.bizim ilkinde atesi cikmisti ama ikincide cikmadi o yuzden birincide reaksiyon gostermedi diye ikincidede gostermicek diye birsey yok yerinde olsam saglik ocagina giderim sabah hava iyi oluyor yinede sen bilirsin cnm 😊
yusufmertmom Deletedmom_14 Oykunil mama yiyeli yarım saat oldu da memeyi yeni emdi ama azıcık , çok az bi çökelek çıkarttı da biley olur mu ki yaa. Bugün çok huysuz herşeye ağlıyor
Esra_Deva yusufmertmom doktorumuz benim kucağımda hafif eğikken yarı yatış yani kısım kısım yapmıştı.
Kuzeymiram yusufmertmom oylmemi ya ozman ne cok tok nede cok ac ikisinin arasinda verip bebegi sarsma kusabilir . Kucaginda tutup hafif yatirir sekilde biraz biraz verebilirsin. Hemen emzirme yarimsaat bi sat sonra emzir cnm şifa olsun bebişe
Deletedmom_7 yusufmertmom ilkini sağlık ocağında oldu ikincisini evde yaptım ama hepsini tükürdü bi anda kaşıkla almasaydım gitmişti ilaç🤭
yusufmertmom Deletedmom_7 tükürmeye öğrendikleri için azıcık itti benimki de 🤦🏽♀️ Aşıdan 5 dk sonra azıcık çökelek çıkarttı da bişey olmaz dimi o kadardan ya
FmBetull Bebeğiniz kucağınızdayken içirebilirsiniz.Çok tok olmasın kusmaması açısından.Hoş kussa da etkisini kaybetmiyor aşı ama içinizin rahat olması için öyle yapın.
Deletedmom_7 yusufmertmom bişi olmaz diye biliyorum bi 5 dk geçmiş çünkü ama tecbürübeli anneler daha iyi bilir onlar cevap yazar sana şimdi yanlış yönlerdirmek istemem canım🌸
FmBetull yusufmertmom Hemşireyim canım bir sıkıntı olmaz.Kendi kızıma yaptırırkende doktorum özellikle söylemişti.