Kattyperryy Bebeginizle yasayan anneler nasıl duş aliyorsunuz bebeginiz nerde duruyor uyurken falan nasıl aliyorsunuz
Bulutbey Kattyperryy 27 aylık oğlum. Öncelikle balkon ve daire kapısını kilitliyorum. Çizgi film açıyorum. Zaten 15-20 dakikada çıkmış oluyorum. Daha küçükken uyuduğu zaman yapardım.
Deletedmom_21 Kattyperryy park yatagina koyuyorum yada salincak var ona koyuyorum giriyorum yanima telsizi aliyorum sesini duyuy7m diye
RainOverMe Kattyperryy ben 4 aya kadar ana kucagına koyup banyoya yanıma getırıyordum. Cogu zaman da kendımı yıkadıktan sonra bebısı alıyordum onu da yıkayıp cıkıyordum. 6 aylıkken yurutece koymustum mama sandalyesınde durmadıgı ıcın onu kullanamadım mama sandalyesı varsa ona oturtabılırsınız pusetten atlamaz dersenız o da olur
aybikreis Bulutbey Ben de aynı böyle yapıyorum. Banyo kapısını kapatmıyorum beni arayınca bulabilsin diye
Babybloom Kattyperryy yenidoğan zamanını düşünüyorsunuz sanırım, beşiğinde uyuyorken girip çıkıyordum. Şimdi 18 aylık, akşam uykusuna yatınca alıyorum
Slmnese Canım zaten anne dediğinin duşu maalesef ki 3-5 dakikadan fazla olmuyor. Ben bebeğim uyurken giriyorum ve çıkıyorum anlık yani🤷🏻♀️☺️ İki bebeğimde de aynı şekilde oldu ne yazık ki.
Birannebirogul Cesraet edemem, sadece evde eşim annem kaynanam fln varken genelde gece yatmadan alırım
Olric11 Kattyperryy alamıyorum aksam eşim gelince oğlumun uykusu hafif cesaret edemiyorum kalkar bir yerlere tırmanır felan
kaganege Kattyperryy Küçükken uyuduguz zamanlarda alıyordum,şimdi 21 aylik çizgi film aciyorum balkonlu odaları kilitliyorum duşa giriyorum.
Lilav21 Kattyperryy ilk başlarda almaya korkardım sanki girdiğim an ağlayacak gibi 🙈 eşimi beklerdim baktım olmuyor uyurken girmeye başladım banyonun kapısını açık bırakıyorum olurda uyanırsa duyayım diye 🙈