3 ay 8 günlüğüz ve doktor kızıma gevşek bebek başını tutması zayıf dedi oysa kucaktayken başını tutabiliyo sadece yüz üstü yattığı zaman başını yana çeviriyodu yatıyodu kaldırmıyodu dik bişekilde ama çabasıda vardı aynı zamanda sadece yüzüstü yattığında çabalamasına kıyamıyodum alıyodum hemen. Her çocuk her hareketi aynı anda yapmayabilir.