kaymakliekmekkadayifi Kizlar bir cok bez kullandim. Kizim ayni bezi 2 3 ay kullaninca pisik olmaya başlıyor. Denemedigim bir kac bez kaldi canbebeye biraz onyargiliyim aslinda ama yengem canbebe eski bilindik marka guzeldir falan dedi. Sizler memnun musunuz ?
kartalice38 kaymakliekmekkadayifi ben çok memnunum molfix kullanıyorduk malum zamlardan değiştirmek zorunda kaldık sizin gibi canbebeye ön yargılıydım ama çok memnun kaldım aylardır kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım pişik sızdırma vs