Oznur23erkan bebeğiniz kaç günlük? Benim bebeğim de 4180 doğdu doğum sonrası 3800e kadar düştü. Sarılık değeri 14ü gördü. Doktor günde 8 defa 30 cc mama vermemi söyledi. Bende 2 gün verdim(sma marka). Daha sonra mama vereceğime kendi sütümü vereyim dedim ve emzirip üzerine sağdığım 30 cc sütümü kaşıkla kustura kustura zorla içirdim. Eğer sarılığı düşmezse hastaneye yatıracaklardı yavyumu. Tabi doktorun dediği kadar veremedim en fazla 6 defa 30 cc içirebildim bir günde. Bi sonraki kontrole gidince bebeğimin kilosu 4240 a çıkmış, sarılık değeri 6 ya düşmüştü. Kısacası süt mamadan daha çok beslemiş. Hatta doktor 2-3 defa sordu mama mı verdin diye hayır dedim. Siz de böyle yapın derim. Kussun ama içsin. Şu an da 22 günlük bebeğim🌸