Motattisemuittur Busrabsr gazı var karnıda sert diyorsunuz gaz kesin emmek istiyordur ama gazı olduğu içinde ememiyor
Saliha03 Busrabsr Gazı var akşam 8 gibi biogaia veriyorum sabah akşam 20şer damla da nurse harveys veriyorum doktorumuzun önerisi ile meme ile kavga eder gibi emiyor değil mi bizde 1 aylığız bunlardan önce bizimde öyleydi tamamen geçti diyemem ama rahatladık bi nebze
Zhrii Busrabsr benimkindede aynısı oluyordu doktora götürdüm kolik mış bebeğim gaz damlası yazdi şukur gazını yapabiliyor
Busrabsr Motattisemuittur 2 gun once lavman yaptirdim hala gitmedi sertlik gaz olsa siskin olmazmi bizimkinin karni inik ama elimle dokandigimda sert karni
Busrabsr Saliha03 yaaa ama yoktu surda kac haftsdir tekrar basladi aynen akvga eder gibi sanki karnina agri saplanir gibi hareketleri varr ben bioga iciriyorum fayda etmiyor ne kaka yaptiriyor ne gaza fayda etmez zatende
ezgezg Saliha03 nurse yaptırıyor onu çocuğa bende buradaki yorumlara göre nurse aldım denedim 2 kez 2 günü mafoldu kıvranmakla. O yüzden onu bıraktım sadece bio veriyorum ve normal davranıyor çocuk uykusu olunca öyle davranıyor bi. Ve bio zaten çıkartıyor. Ama asla nurse kullanmam bir daha
Bestemm Saliha03 bende aynı şekilde biogaia kullanıyorum akşam 7.30 gibi 5 damla bide 9.30 da Nurse harveys gaz damlası veriyorum 20 damla ama sabah vermiyorum 1-2 kez diye yazmıştı doktorum siz sabahta veriyorum yazmışsınız. Sabahta versem mi acaba bilemedim. Size iyi geldi mi? Benim kızım 33 günlük ve çok gazlı bir bebek. Günde 1 kez tek kaka yapıyor bide sütüm az mama yiyor meme de verebildiğim kadar. Aynı kavgayı o da yapıyor mememde sinirlenip.
Busrabsr Dilaylaa dolu hareket yaptiriyorum gecmiyor kakasini yapar diye zeytinyag uyarma yaptim yine yapmadi gazda cikartmiuor
Saliha03 Busrabsr her gün düzenli saatlerde vermeye çalışın bio tek başına bize de fayda etmedi asılıyordu resmen mememi karnı taş gibiydi kendini kasıyordu bence gaz ama yine de siz emin olmak için doktorunuza sorun tabi ki
Dilaylaa Busrabsr gaz damlası kullanın düzenli kullanımda faydası var , her gün duşa girebilirsiniz gaz çıkarma haraketlerini yaptırın sürekli . Gaz çok sıkıntılı bir şey o gaz yüzünden sürümden olmuştum ben . Kesin bir çözümü yok çünkü mutlaka ne yaparsan yap oluyor . Sabretmek lazım .
Dlaraozturk Sab simplex damla en iyisi bence bide onu deneyin. Emmeye başlar başlamaz bunu yapıyorsa gazdan ama belirli nir süre sonra yapıyorsa süt çok gelmediği içindir diğer memeye geçirin aynı devem ederse gaz etmezse sütün fazla gelmesini istediği için sinirleniyordur
Haffuse Benim kizim da, memeyle kavga ediyor, canim da cok aciyor, Sonra bi piirrrt sesi duyunca, ikimiz de rahatliyoruz🤣
Haffuse Busrabsr bizde besin alerjisi cikti… Kakasi 3.4 gubde bir yapiyordu ve cok mukusluydu… Diyete basladim, bu gun tam 1 hafta oldu,