Badehandeyldz Fdme 2 yaşında bebeğinize kaç yaş giydiriyorsunuz? Mesela ben bu kış civilden 3-4 yaş aldım taytlı uzun kollu takım dar geldi. Ama H&M markası tam oluyor 2 yaş olanlar. Bilemedim civil yaşı tutmuyor genelde. Yada benim kızım kilolu diye olabilir
ikiprensesannesiiiii Badehandeyldz ben de e bebekten 4-5 yaş alıyorum eşofmanlarda. Waikiki 3-4 civil 4-5
Badehandeyldz ikiprensesannesiiiii demekki sizinkide kilolu. 4-5 den aşağısı kurtarmıyor ama dediğim gibi H&M kalıp olarak çok iyi bi deneyin
ikiprensesannesiiiii Badehandeyldz denemedim hiç dikkate alacağım önerinizi ☺️ Kiloludan ziyade uzun süre giysin diye büyük alıyorum aslında