Snezgi Bizde dördüncü ayımızdan beri o damlayı kullanıyorduk şuan 7 aylığız 6cı ayımıza girdiğimizde kusması oluyordu devamlı doktorumuz kilosuna göre bölerek vermemi söylemişti mesela 6 kiloysa 3 sabah 3 akşam vermemi söylemişti düzelmişti sonra eski sisteme geri döndük düzeldi şimdi kilosuna göre hepsini veriyorum bölmeden