Sağlık ocağından vagaferon verdiler ama kullanmayı düşünmüyorum önerilerinizi yazarmısınız
Sidefer kullanıyorum. Memnunum. Kabızlık ya da şişkinlik yapmadı bebeğimde👍
Sidefer😊
Sidefer☺️