Bebiko- Kızlar 72 günlük bebeğim bezinde pembe turuncumsu lekeler görüyorum ara ara doktor kristal döküyor dedi ama ilaç falan vermedi bu durumla karşılaşan var mı ne yaptınız bu durumda
Gamzeli2206 Bebiko- tekrar doktora gidin sütünüzün yeterli olduğundan emin olunn susuz kalmış olabilir sıvı eksikliği sütünüz yetersizse doktor ek takviye mamaya başlatabilir
Dadam Bebiko- yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor olabilir, genelde sebebi bu ama kontrollerde sorun oldu mu kilosu boyu vs
mrvklyc Bebiko- Genelde yetersiz beslenmeden oluyor bebeğim başta emmemisti öyle lekeler oluyordu bezinde emmesi düzelince düzeldi.Günlük 4 5 dolu cişli bezi olması lazım
deniz-95 Bebiko- değil aslında. Yani bilemedim o zaman. Belki bebek iştahıdır sütünüz az geliyordur. 🤷🏻♀️
Bebiko- deniz-95 evet sütüm çok degil alerji maması kullanmaya başladım önünde tadını sevmedi nasıl yapıcam bilmiyorum
Dlaraozturk Ya az su içiyorsun ya da alerji olabilir ama doktor sorun görmediyse korkma. Ya da başka bir doktora daha danış
deniz-95 Bebiko- ben evolvia kullanıyorum. Tadı diğerlerine göre daha iyi. Doktorunla görüşüp bi dene istersen.
Bebiko- Dlaraozturk hayır söylemedi hatta alerji tanısı ve kristali aynı gün koydu ve buna bağlı demedi
Dlaraozturk Eğer emziriyorsan arada sen mi yanlış besleniyorsun bu konuda bir bilgim yok bence araştır biraz.