2 aylık anneyim ve 1 aydır emziriyorum bu birkaç gündür sağ göğsüm aşırı yanma ve ağrı oluşuyor😥 aniden yanma ağrı geliyor sonra geçiyor😢emzirmeden önce göğüs ucumu sıktığımda süt gelmiyor bebek emiyor emme işlemi biter bitmez acı yanma dayanılmaz oluyor bu mastitmi acaba?