Kızlar bebeğim 4 ay 6 günlük. İlk 2 ay gazdan çok çektik. Tam rahatladı gaz sancıları bitince uyumaya başladı derken süt ve yumurta diyetine girdim alerjisi var. Doktor karnının şiş olduğunu alerjiden dolayı gaz sancısı çektiğini söyledi tam bitti derken tekrar başladı. Alerji gaz a neden oluyor mu? Karın ultr u çekildi gaz birikmesi diyor doktor. 3. Ayını gazsız atlatmıştık şuan gaz hat seviyede alerjik bebek anneleri deneyimlerinize çok ihtiyacım var