Balbeby benim bebeğim de haftaya perşembe 3 aylık olacak inşallah ona hamile kaldigimdaki gibiyim şu an aşırı halsizim uykum var gerginim sürekli adetim geçti mi geçmedi mi bilmiyorum ve aşırı şekilde akintım var test yapmaya çok korkuyorum korunuyoruz da inşallah değilimdir yaa kızım daha çok küçük