iki aydır bebeğim az kilo alıyor yada ben çok takıntı haline getirdim geçen ay 300 bu ay 400 gr almış meme ye çok bağlı bi bebek değil mama ya başlamalımıyım yada devam sütüne 7.ayimiz bu gün bitti sağlık ocağı evet az alıyor kendine çok dert ediyorsan mama ya başla dedi tam dış çıkarma dönemi kilo kaybı yaşayacak diye çok korkuyorum