Deletedmom_61 Kızlar kaç aylığa kadar kullandınız kaç kiloya 7-14 yazıyor 4 buçuk ayligiz 8 kiloya yakın kızım bez değiştircem 100 lu alsam elimde kalır mı sleepy den molfixe gecicem
Asuyar Deletedmom_61 alma 6.5 aylık kızım 8 kılı küçük geloyor 4+ sleepy kullanıyoruz. Ama bio naturel 4 numara iyi oluyor. Normal sleepy bezin kalını bir tık dar ve küçük. Bio naturel alıcaksan 100 lü kullanılırdı ama normal alıcaksan olmaz elınfe kalır
Elifozcan Deletedmom_61 merhaba şuan 4 kullanıyoruz 10kilo 200 gr oğlum yavaş yavaş 5e gececeğim son paketi kullanıp
Aselinannesii6 Deletedmom_61 bez değişikliği yapınca pişik olabilir o yüzden çoklu almayın derim denemek amaçlı küçük paketlerinden alın
Deletedmom_61 Asuyar natural kullanıyorum 4 numara çok iz yapıyor sizinki de yapmıyor mu burda sordum lastiğini sökün diyorlarda hangibir zaman onla uğraşacağım
Birprensesannesiii3850 Deletedmom_61 ben lastiklerini kopartiyorum iz yapmiyor tasirma da olmuyor bende sleepy aldm molfix kullaniyordum normalde suan ilcede oldugum icin molfix bulamadm sleepy aldm lastiklerini kopararak cozum buldm