Geçen ayın 4ünde regl olmuştum. 30 günde bir olurum en fazla bir hafta oynar o da covid aşılarından sonraydı. Neredeyse 2 hafta geçecek ve kaç gündür karın ağrısına kıvranıyorum gelen giden yok . Dün test aldım bariz bir şekilde negatif çıktı. Kafamda deli sorular 😅🙄