Merhaba sevgili annişler son dönem zamları ile birlikte bebeğine yeni tamamlayıcı sağlık sigortası yaptıran var mı acaba geçen yıl ak sigorta yaptırmıştık bu yıl 3005 TL cik dediler haliyle fazla geldi 😞 bugün bitiyor sigortası ve başka seçenekleri de değerlendirmek istiyorum sizler neler kullanıyorsunuz