Mekselinabyb Hanımlar merhaba doğum yapalı 47 gün oldu 4 gündür adetim. Ama faşır faşır kanıyorum. ilk defa böyle adet oldum. ped tutmuyor yanı. Aynı durumu yaşayan oldumu ?
Linailkay Mekselinabyb ben de aynı durumu yalaşadım seseryandan 1 ay sonra adet gördüm 3 . Adetim hep öyle bir haftada 3 paket ped bitti
Nesrincente Mekselinabyb evet 40 a yakın benımde cok asırı geldı yarım saat geçmeden her yerim batıyordu 1 hafta kadar cok yogun gelmişti
fresh_mom Mekselinabyb Doğum yapalı 8 ay oldu benim de öyle hatta ilk 3 gün oğlumun bezinden kullanıyorum o derece yoğun yani doğumdan önce 7 gün süren regl şimdi 8 10 gün sürüyor
LeMabelle Linailkay sezaryenden 1 ay sonra adet gördüm derken 40 gün bitmeden mi adet gördünüz? Bende sezaryen olalı 30 gün oldu kanamam azalmıştı baya kahverengi sarıya dönüktü bu sabah yoğun bi kanamayla uyandım acaba adetmi oldum şimdi siz böyle diyince🙃