Balim38 aynı sorunu yaşıyorum maalesef, resmen yemiyo , gündüzleri yedirmekte zorlanıyorum sanırım algıları açıldığı için etrafı incelemek beni babasını incelemekle vakit geçiriyo, yeni bi atak dönemi diye düşünüyorum 4.ay atağıda olablr,sürekli hareket halinde ,geceleri uyandığında daha fazla yiyor oda loş ışık ve gündüzdeki gibi hareketli olmuyor daha mayışık olduğu için içip geri uyuyor