Deletedmom_15 Kızım 10 aylık.. her şey yolunda gidiyordu emme konusunda, hiç bir belirti vermeden dün öğlenden beri kesinlikle emmiyor, yaklaşmıyor bile. Sağıp verdim, soluksuz içiyor. Neden olur ki hiç bir fikrim yok 😓
Hmdkly Deletedmom_15 emmeye tekrar dönmüşmüydü bebeğiniz bizimki 9 aylıkken biranda bıraktı 1,5 hafta oldu hala almıyor
Oglan_annesi95 Meme reddini geç yaşamış sanki. Zaten ek gıda almıyor mu. Çok zorlamayın bence sagdiginizda içiyor oda iyi kimisi sütü hiç istemiyor.
Deletedmom_15 Oglan_annesi95 canım çok haklısın ama bayıla bayıla emen bir bebekti, beni üzen de bu, ne olmuş olabilir ki gece kalktı ağladı ağladı ağladı, emziremedim gittim hemen 5 dk da ne Çıkarsa sağdım falan üzücü bir gece idi
Oglan_annesi95 Deletedmom_15 tahmin ederim insan nasıl üzülmez. Ama canını sıkma cok-da zorlama bence kendini yıpratma. Hem ek gıdaya ağırlık verirsin olmazsa. Başka çare bırakmaz tabi bu gidişle. Sıkma kendini hiç sağ içir gittiği yere kadar
Deletedmom_15 NamelesS Kizim07 aysetunckilicfirat Oglan_annesi95 Kızlar çok tşk ederim cevaplarınız için.. pek bir değişiklik olmadı ama biberonu ağzına uzatıyorum ağzını tam açmışken, emzirmeye çalışıyorum şimdilik.. biberona kocaman açıyor bana gelince kapatıyor🤭 gittiği yere kadar sizin de dediğiniz gibi 💐💐
aysetunckilicfirat Benim kızım da bıraktı. Daha doğrusu emmeyi unutmuş gibi davranıyor. İstemiyor, itiyor ağlıyor. 6 ay sadece anne sütü aldı diye ben de kendimi avutuyorum. Biberonla verdiğim her şeyi içiyor, ek gıdasını da yiyor ama insan üzülüyor tabi
AsyaEE Cnm bebeklerde 3 ve 4 ay ile 10 ve 11.aylarda meme reddi çok sık olurmuş kanıtlanmış bir durum bu. Sen elinden geldiğince teklif et baktın olmuyor sağarak verirsin gittiği yere kadar
Deletedmom_15 AsyaEE hmmm öyle miymiş? Sağol canım çok tşk ederim inş düzelir hiç bir bebek ve anne sıkıntıda kalmasın 🙏
AsyaEE Deletedmom_15 amin cnm benim kızım da 5,5 aylık 3 ve 4.aylar en az kilo aldığı aylar meme reddinin dibini yaşadık ama çok küçük diye pes etmedim şimdi emiyor bakalım ne zamana kdr emicek