Htc1602 Deross bizim oğlan da 6 aylık 9 kg,ama artık yavaş alıyor kilo ,eskisi kadar hızlı değil ,sizin bebiş de gayet normal bence
Deross Htc1602 ben sorun etmiyorum cok şükür aylardır meme reddi ile mücadele veriyorum almasına seviniyoruz
elifmom2 Miniminimini bebeğim 6 aylık 9 bucuk kilo bence sizin gayet normal benim bebeğimde cok iri değil yani
Duhamm01 Miniminimini benim oğlum 3600 gram doğdu, şuan 5.5 aylık 9 kg oğluma zayıf diyen var. Boyu uzun öyle boğum boğum kilolu görünmüyor o yüzden zayıf diyorlar sinir oluyorum ya bu arada anne sütüyle besleniyor. Milletin yorumlarını takmamak gerekiyor
Ekim15 Miniminimini kiskaniyolar bacim iyi baktin diye bosver 😂 benm cocugum 4 aylikken 7.400 du ilk dogum yaptim memen kucuk sutun yok bu cocuk ac diyenler bi ay sonra sesi cikmadi 😂😂
Nilunas Miniminimini kzım 6 ayda 9 kiloya yakındı ama baksan şişko değil zayıf boyu uzun diye öyle görünüyor her bebek farklı. Annem kzııma zayıf zayıflamış diyip duruyordu gördüğünde bi tersledim daha lafını etmiyor ya çocuk zaten ayından önde gidiyor şişko olsa bir dert zayıf olsa bir dert insanlara
Burculicee Miniminimini düzelir annesi oğlum 5.800 kg doğdu şuan 10 ay .17 günlük 10.5 kilo haraketlendikçe atak vs haftası oldukça veriyorlar kilo bi ayaklansın farkı görürsün
Seyyid_Ali_2021 Miniminimini evet canım kilolu ama göreceli olarak ele alınır kilosu boyu ailede genetiği takipli dokturunuz bir yol gösterir.Elalemin ne istediği belli değil o yüzden 🙅🏻♀️ nederlerse desin siz doktorunuzun dediğine göre hareket etmeniz gerekiyor.🌹
Kizimmmmm Miniminimini kızım da 9 aylıkken 11 kiloydu. Sonra o kilodan eser kalmiyo. 12. aydan sonra kilo alımı çok yavasliyo hatta duruyo.
Umutunannesi_65 Miniminimini neresi kilolu ALLAH aşkına ya onlara ne nefret ediyorum böyle şeylerden ya
Umutmomss Miniminimini gayet iyi 4 aylık 8500 benimki😂 bi süre sonra kendileri veriyorlar hiç dert etme yani
BirrPrensessannesi Miniminimini bnimde kızıma teş duluklu diyorlar 😂4 aylık 6.850 gram ilaan duluklu topak duluklqrina avuclarinijn ortasıni gösteriyorlar aha bu kadar diye kızıma kimse adını demiyor teş duluklu kaldı adı🥶