Corona oldum ve emziren bir anneyim bebeğimin yanına yaklaştığımda ne kadar maske taksam da fayda etmedi bebeğim 2 ay 20 günlük
ateşi 38 bence o da kaptı 😭 bu süreci yaşayan anneler varsa lütfen akıl verin ne yapmam gerekiyor çünkü çok küçük ne yapacağımı şaşırdım 😭😢🥺