Nilaryamoms Ahhh ahhh kafamiz allak bullak napicaz yaaaa biz sarki bitirdik geldik simdi yeniden tasin
Birceninannesi Nilaryamoms eşimde evlenmeden önce yapmıştı şark hizmetini. Şimdi nasıl yaparız bilmiyorum zor olucak bölge sistemi allah herkese kolaylık versin
Krtlmy Nilaryamoms yönetmeliği görmedim ama kabaca anlatırmısın büyük ilden doğuya gidince belli illere mi gelinebiliyo geri😏
birtutamsac Teemo07 ay yeni sistem kesinleştiyse bizde eşimin ilk yeri yüzünden yazamayacağz o zaman 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Teemo07 birtutamsac bazı maddeler yürürlüğe girmiş, bazıları 2024de ama yine her türlü bizi vuruyor. 2 senemiz var batıya dönmek için.
birtutamsac Teemo07 aynı sene gelmişiz demekki 🙄 tüh ya üzüldüm şimdi giresundan geldik biz ve bizim istediğimiz yerler giresunla aynı bölgedeydi ay ağlayacam 😁 zaten annemlere 12 saat uzaklıktayım bitse de yakına gitsek diyodum 😕
Peynirliomlet Nilaryamoms biz de 2. Şarkı yapıyorduk son 1 senemiz kalmıştı 5 yıldır doğudayız. Doğuda kalmak istiyorduk nasıl olacak şimdi. İpka verdik ama kabul olmayacak mı acaba ?
Teemo07 birtutamsac aynen öyle, bizim de istediğimiz yerler aynı şekilde. Geri aynı gruptan il seçemiyormuşuz maalesef. Bizde 14 saat uzaklıktayız.
MinikPrensesannesii Teemo07 eşim sabah bişeyler söyledi ama uykuludm nasıl olacakmış şimdi of cidden sıkıldım bu durumlardan ya
iremyy Nilaryamoms Yeni yönetmelik nasılmış? Sadece polislerin mi değişmiş yoksa genel bir değişim mi?
Fatmaali Kısacası göçebe gibi bir hayatımız olucak.Böyle saçma bir düşünce olamaz.Benim çocuğum 3yıla bir 4yıla bir şehir değiştirmek zorunda kalıcak.Eğitimi nolucak nasıl alışıcak düşünen yok.
iremyy Fatmaali Tayinci çocukların, ailelerin genel kaderi böyle aslında bakılırsa ama kötü durum tabiki.
MinikPrensesannesii Fatmaali cidden nefret ediyorum bu olaydan 3 senedir Hakkarideyiz şimdi gidicez 3 4 sene tayin çıkan yerde kalcaz sonra yine aynı of of
iremyy MinikPrensesannesii Benim eşimde asker, o yüzden sordum. Biraz okuduğum yorumlara göre pek mantıklı olmamış. Zaten yeterince göçebe bir hayat sahibi, gurbet özlemindeyken şimdi sistem daha zor hale gelmiş.