Merhaba 1 ay 9 günlük bebeğim var ve sürekli kucakta durmak istiyo. Emme, alt değişme ve uyuma dışında Uyanıkken sürekli ağlıyo . Suan dış dünyaya alışma süresi oldugu icin ten teması istiyor güvende hissediyor olabilir di mi ? Yani bu durum umarım geçicidir . Ana kucağına yatırıyorum maks 2 dk duruyor ağlıyor . 3 aylık falan olduğun da altı temız karnı tok olduktan sonra kendınce oynar mı yattıgı yerde ?