ogrtmnanneee 6 ay 24 günlük bebeğim sabahtan bu saate kdr mama içmedi hep reddetti. Ve çok keyifsiz sürekli ağlıyor. Elleri de ağzında. Sizce dişten mi böyle yapıyor: şimdi uykuda verdim mamasını içti. Niye böyle yaptı ya gece bi de tek kalacağım off off 😔
Zlm ogrtmnanneee uykusunda besleyin hiç üzmeyin bebeginizide kendinizide dışı cikiyo olabilir yada isterseniz gece azıcık calpol verin belki rahatlar