2bebislianni Ben içiyodum bagırsakları cok güzel calıstırıyorm diyetteyim Zaten ekstra yardımcı oluyor 10 günden fazla kullanmayn falan büsürü şey yazıyo bağırsaklar alışır ishale diye sanırım bende arada ara vererek kullanıyorum kullanan varmı baska?
Zhnce 2bebislianni sürekli olan kullanımda ishal yaptığı için sıvı kaybına sebep oluyor buda vücut için hiç istenmeyen bi durum
2bebislianni Zhnce doğrudur ben suan diyetteym bol suda tüketiyorum ama dedigiz gibi uzun vade kullanmam arada içerim